Dialoog met Jezelf

-De essentie van jezelf en anderen ontdekken-
Wil je meer inzicht in de oorzaken en gevolgen van je gedrag?
Wil je je nog beter verbinden met jezelf en ook met de ander?
Deze training is een balans tussen ervaren en praktische vaardigheden. Je ervaart wat de gevolgen van jouw emotioneel handelen en je (mogelijk confronterend) gedrag kan zijn. Je bent in staat vanuit verworven inzicht, zonder oordeel en vanuit rust jezelf met de ander te verbinden.
Dag 1 Inzicht in gedrag
o Persoonlijkheidstypes
o Patroonherkenning
o Waarheid
o Zelfvertrouwen
o Avond programma
Dag 2 Bewuste communicatie
o Communicatie stijlen
o Conflict hantering
o Compassie
o Avond programma
Dag 3 Ik en de ander
o Geweldloze communicatie
o Afsluiting
| Data | 15 / 16 / 17 december 2023 Aanmelden 19 / 20 / 21 januari 2024 Aanmelden |
| Locatie | Mr. Jan Tuningstraat 80, 2671 SZ Naaldwijk |
| gratis parkeren op 300 m afstand | |
| Aanvang | vrijdag om 10.00 u / inloop vanaf 09.30 u |
| avondprogramma op vrijdag en zaterdag | |
| Investering | € 599,00 |
| “niet goed geld terug garantie” |
Wat zeggen onze deelnemers:
“Deze drie dagen vlogen voorbij. Door er compleet blanco in te gaan, mij open te stellen , hoe eng ook, en de uitdaging aan te gaan was ik na 1 dag al positief veranderd. De training wordt gegeven door twee zeer gedreven, ervaren, goed op elkaar ingespeelde prachtmensen. Die jou echt zien en voelen wat je nodig hebt en je daarin begeleiden. Een echte aanrader als je echt voor vrijheid kiest!”
Waardering 10+ – Sandra (49)
“Ik kwam hier op deze cursus met een gevoel van “overleven”. Want dat was wat ik de afgelopen jaren deed. Geen verbinding met mezelf en geen richting of doel in mijn leven. Na deze drie daagse cursus ben ik weer in contact met mezelf en voel ik dat ik weer leef. Het is echt een eyeopener geweest!”
Waardering 8 – Angelina (54)
Ik had veel weerstand om naar deze training te komen, maar waar weerstand zit, is groei. Ik ben ontzettend blij dat ik open richting jullie heb kunnen vertellen over mijn grootste problemen en mijn trauma. Ik ben blij dat jullie alle rust en tijd hebben genomen om te luisteren naar mij, mij laten praten, inzichten, en weer plezier in mijn leven te hebben gebracht en dat voel ik echt! Ik vond het heel goed dat jullie ons tijd gaven om te voelen, te huilen en vragen te stellen!
Waardering 10 – Anoniem (17)
Liefdevolle mensen met goede intentie die je op de juiste weg kunnen zetten, mits je het zelf aan wil gaan. Ik ben dankbaar dat ik jullie ooit heb mogen ontmoeten en dit tot stand is gekomen. Jullie zijn zeer waardevol!
Waardering 9,5 – Monique (44)
De communicatie training heeft mij veel inzichten gegeven. Anja en Erik geven duidelijk les en vullen elkaar goed aan. Ze nemen de tijd voor iedereen. Een hele leerzame training, gegeven door twee kanjers!
Waardering 10 – Cindy (38)
Deze training heeft mij inzichten gebracht waar ik het bestaan er van niet van af wist. Het is een training waarbij je inzichten krijgt in de verbinding zoeken met een ander maar ook met jezelf.
Waardering 10 – Rob (42)
Kennis maken met jezelf in relatie tot de ander. Handvatten hoe je in contact met jezelf en de ander tot verbinding komt. Genoten van de gepassioneerde en liefdevolle begeleiding van Erik en Anja.
Waardering 10 – Esther
Door te ervaren (voelen) begrijp ik wat er in de theorie besproken werd. Wat een super interessante, leerzame training! Bedankt voor alle inzichten en ervaringen!! Bedankt voor alle inzichten en ervaringen!
Waardering 8 / Kaylee